29 Ocak 2009

Sat(ılık) Alen !

fDün akşam şoklar içerisindeydim. 2-3 gündür hastalıktan kafamı kaldıramadığım için herşeyden elimi ayağımı çekmek zorunda kaldım. İlaçlar vs. dün itibariyle daha iyiyim ve sürekli yatmak zorunda olduğum için uykum zor geliyor. Neyse dün gece geç saat bjk tv'de alen ile yemen ekşioğlu'nun katıldığı GOP Beşiktaşlılar Derneği forumunun görüntüleri vardı. Çok kısa söyleyim,
Yemen Ekşioğlu transferleri, gençlerin kullanılmamasını eleştirirken, Alen Demirören'i direk savundu. Verdiği örnek de şuydu; Efendim kamu ve medya Bjk 'de değerli insan istemezmiş. Del Bosque'ye o kadar baskı gelmiş ki, yeniköy kasabı demişler vs, yazık Demirören kovmak zorunda kalmış. Üstüne Bjk hiç mi iyi oyuncu getirmemiş, ailton, juan fran, carew dedi. Allah dedim Alen yaktın bizi.
Yav dedim Yıldırım değil mi Alex'e Daum'a, Zico'ya arka çıkan. Eğer bu kadar ensen kalın değilse basıp gidecen. Ailton, juan fran geldi de onun disinda gelen gilden 35'e yakın futbolcunun hesabını kim verecek? Anlaşılan o ki, biz 2010 'a kadar mahkumuz bu adamlara.
Keşke Çarşı da gitseydi geçen yaz, Alen'de.
+ not ; BJK Tv yöneticileri, hangi klüp tv sinde onca olaya karışmış bir tribün liderini ekrana getirir? Sonra Erdoğan çıkıyor diyor ki ; " Küfürü engelleyemiyoruz " . Lan bizi de salak sanıyor bunlar, sinirleniyor daha seviye düşürmemek için burda noktalıyorum! Yazık kere yazık.

Hiç yorum yok: