10 Ocak 2009

agenda-2

websense blogu vurdu, laptopu aksamlari eve getiremiyince bu hafta-ici, blog updatesiz kaldi. ben bu ergenekon olayina bir dalmak istiyorum lakin bilgiler havada ucusuyor, toparlamak mumkun degil. birilerinin evinden toplu mezar krokileri cikiyor, ayni adam diyor ki kaza gecirdim unuttum ben herseyi. herkesi aliyorlar evinden. simdi yazdik ya bu yaziyi, bizi de almasinlar, ne de olsa 80 apolitik genclik sinifina mensubuz, korkariz biz bu siyasi-anarsik-kontr-gerilla islerinden. bir yandan 15 gundur gazze'ye bomba yagiyor. memleketimde buna tepki vermek icin 20 cm. sakalin olmasi lazim, o guruh sahiplendi filistinlileri. dogal mantikli tepkiler yok, surekli bir tarafa cekme. dunyanin bir yerinde masumlar oluyor diye uzulemiyorsun agiz tadiyla. bir yandan feysbuk profiline filistin bayragi koyan ciks arkadaslarimiz var, kendilerine parantez'de mojito icmek yerine filistine yardim kapmanyasina para gondermeyi teklif ediyorum. sekilcilik herseye karismis. kims arafat'in babasinin yahudilere bu arazilerin parayla satildigi gunlerden baslamiyor konusmaya, ya da israil'in nasil saldirgan bir devlet oldugunu bile bile neden ateskesi kestiniz diye sormuyor. varsa yoksa musluman kardeslerimiz. o olenler insan musluman olmalarindan once. ama illa musluman denecekse bence muslumandan cok arap o insanlar. bir yandan tayyip bu saldirilar basladigi gun "bu turkiye'ye ayip oldu" gibi kasimpasa agzindan bir turku okudu. seviyoruz bu anonim isleri. un-akitan cikti bana yamuk yapmayin dedi imf stand-by anlasmasi icin. dogalgaz fiyatlari bu ay sonu dusecek deniyor, evet dusecek ama son 1 senede aldigi kumulatif %70 zamdan sonra indirim sadece psikolojik etki olur, cebinize etkisini daha uzun sure beklersiniz, insider bilgisi bunlar.

Hiç yorum yok: