9 Şubat 2009

Yalanci baharlar !

Hop dedik; herkes, 3 buyuk, sozde buyuk, sen buyuksun ben buyuk kavgalarının beceriksiz, futursuz, kifayetsiz, Razzies aktör ödüllerini paylaşanlar takke düştü kel göründü.

Ben ilan ediyorum şampiyon GS ! Nasıl mı ? Yav nasılsa sizden başka takım yok, siz kendi aranızda yarışırsınız. E şu anda da şampiyon GS, e lütfen aşağı bakın;

GS : Adnanlar, polatlar, lüle lüle saçlı yöneticiler; hani nerden tam destek hep destek hakemler süperdi? Nerde Alemdar Polat? Nerde o tok sesler, kaşkollar, maç çıkışları, platolar, Samiyende coşku, saat 20.45 artizlikleri? Hani artizlikler bizim salak başkana dil uzatmalar taş atmalar? Yav siz nasıl insanlarsınız yav? Anlamıyorum bu kadar tutarsız, vizyonsuz, geleceği göremeyen insanlar olarak nasıl bu kadar zenginsiniz? Nasıl yatırım yapıyor, öngörüyor para kazanıyorsunuz? Ben siz salaklık yapınca direk söylüyorum ne salaksınız diye sizi, adnanı polatı öngörüyorum da, siz benden çok kazanıyorsunuz; ama işte biz pek doğru yoldan, bildiğimiz yoldan çıkmıyoruz. Ne de olsa bizim için şeref, namus, dürüstlük, vicdan o papermoon yemeklerinden, purolarınızdan daha değerli. Biraz az konuşun biraz akıllı, derli toplu davranın efendi olun. Lise will be coming to a theater near you !
BJK : Başkan daha ne istersin? 2. bitiriyorsun, FB yi geçtin. Güzel bir mangal partisi, Ankara teşkilat toplantısı, herkese yemekler, onları bedava Konya'ya götürmeler. Kendinizi mi onları mı rezil ediyorsunuz? Götürüp inanılmaz faaliyetlerinizi mi sergildiniz, yoksa beceriksizliğinizi, sorumsuzluğunuzu para bilmezliğinizi mi? Tjikuzu'yu alsaydınız daha iyi değil miydi? Hem nasılsa FB'ye de gol attı? En azından 8 milyon vermezdiniz, taş çatlasa 2 milyon Euro'ya biterdi.
E peki denizli? Onun zaten TS ile SS hiç değerlendirmeye almadığı bu hafta belli oldu. E ne de olsa bu hafta kazansaydı GS ile aynı puanda olacaktı, ve liderliğe ortak olacaktı. Haftaya Allah korusun bizi İnönü'de bu oyun! ile 3-4 olmasın. Allah'tan TS o kadar gol atamıyor.
FB : Aziz başkan yürü. Akşam Ziya Şengül söyledi; Ben müteahhitlikten anlar mıyım? E siz toptan ne anlarsınız? Kendisini pek sevmesem de basit bir cümle. Herseyi kendiniz yapıyorsunuz 3 tutuyor 5 tutmuyor işte. Paralar sokağa, tribünler boş, Semih yedek. Gel semih bize en azından halı sahada oynayalım. Bunca yıldır FB'yi izlerim, sevdiğim tek topçu kendisi, ve bu kadar üretken bir golcüyü kesiyorsunuz. Allah akıl fikir versin
Bende ispanyadaki bahis şirketi Expekt gibi GS 'yi şampiyon ilan ettim. Zaten o olmasa BJK veya FB ama, kendi liglerinde küçük dünyalarında, başarısızlık liginde.

Hiç yorum yok: