10 Nisan 2009

kocaeli - besiktas

aggressione bir viski cak ve uyu dedi ama henuz beceremedim. bu arada da maci izlemis oldum. sonuctan baslayalim, besiktas ilk yarisini cok kotu oynadigi bir maci 15 dakikada cevirdi ve bana gore sampiyon sayilir artik. cok majör bir gelişme olmazsa fikstür avantajı ile birlikte sampiyon olacaktir besiktas. kimsenin haketmedigi bir sampiyonlugu en cok onlar istedi en azindan. mesela mustafa denizliyi ben hicbir macta bu kadar kenarda hoplayip ziplarken gormemistim, durmadan bagirdi, hele ugurla yusufa bir fircasi vardi, gormeye deger. kafani kullan diye isaretler falan yapti. entellektuel teknik direktor diye bir sinif yaratti denizli bence. ayrica italyanlarin capellosu gibi 3 buyuk takimi calistirip hepsini de sampiyon yapmis olacak, er ya da gec. holoskoyla neden baslamadiniz sorusuna cevabi nasil bir entellektuel beyin oldugunu gosteriyor zaten: "eger holosko ve ugurla baslasaydim oyundan dusmemiz halinde taraftarin ve sahadaki futbolcularin girip de oyunu degistirir diye bekleyecegi hic kozum kalmamis olacakti." ama bence besiktaslilarin en cok hosuna gidecek "derbi nasil sonuclanmasini istersiniz?" sorusuna verdigi cevaptir :"derbiye yakisir iyi oyun olsun ama yakin ilgi alanimiza girmiyor." 6 puanlik "minicik" farktan bu kadar ince ve nukteli bahsedilirdi. takdir.

Hiç yorum yok: