18 Eylül 2009

Karabulut

Maalesef yaklaşık 200 gündür devam eden süreç tam gelişmemiş ülkeler seviyesinde bir gelişme ile heyecanlandı.
Tam bir hafta evvel evde hasta yatarken, tv'ye çıkan vali ; " Çember daraldı, 1 hafta içinde yakalayacağız " dedi. O anda dedim ki bir insan yakalanmamış bir kişi hakkında nasıl bu kadar kesin, net konuşabiliyor. Lakin tam 1 hafta veya 7 gün 12 saat civarı geçti ve şahıs yakalandı.
Akabininde olanlar tam kepazelik, emniyetin büyük başarısıifadeleri, efendim sucuk ekmek mevzuları; çok kötü durumda kalmış, babasına üzülmüş vs vs.

Adam kızı basbayağı kesmiş,biçmiş, parçalamış, evinden kaç km öteye götürüp çöpe atmış ama sucuk ekmek istediği için ne kadar da masummuş? Yok artık !

Sıkılıyorum, bu memlekette ne zaman aklı başında işler olacak, genel insan aklına uygun bir gündem ne zaman oluşacak, halk ne zaman ayağa kalkacak diye. Ama düşüncelerim, beklentilerim boşuna.
Boşuna olsa da ben o siyasetin içinde olmaya gayret gösteriyorum, gösterecem; her ne kadar yeni ve iyi olduğunu iddia eden yeni partilerin de eskisinden bir farkı olmasa da.

Hiç yorum yok: