3 Mart 2009

Futbol Gündemi

Türkiye’de ilk haber kanalları açılırken, ve gün gün sayıları artarken kendi kendime acaba bu kadar kanal para kazanabilecek mi diye düşünmüştüm, lakin belki ancak Amerika’da olabilecek sayıda rakamlar devreye giriyordu. Öyle ya ABD dünyanın efendisi vs, her konu ile ilgil yorumlar, haberler, spekülasyonlar vs. gider de , ya bizde demiştim ?

Bugün diyebileceğim şudur, haber kanalları yanında belki 10 tane spor kanalı olsa götürür, yetmez az gelir diyorum. Şu ana kadar 10 takım 24 hocayı göndermiş , son giden Skibbe ve Arıcı ile beraber. İnanılmaz bir rakam. Lig haftası kadar hoca kovulmuş, neredeyse her hafta 1 hocadan fazlası gitmiş. Lafı dolandırmayalım, GS ve BJK’ye gelelim. Önce Korkmaz Hoca.
Bülent Hoca sahada pek de akıllı bir adam değildi, hırçın, hırslı, kasan, koşan, çok teknik olmayan bir topçu idi. Ancak Galatasaraylıydı, ve klüp ile ilgil hiç bir problemi yaşanmadı. Klüp ona yanlış yaptı, o klübe yapmadı. Bugün teknik direktör olarak işin başında. İlla ki bu sezonu bitirir, ama benim kendine güven konusunda düşüncelerim var. Henüz çok acemi, komple bir sezonu bir takımda bitiremedi.
Bu her halikarda o takımlar kadar kendisi ile de ilgili bence. Lakin hayat dik duranlara çok fazla şans vermiyor. Politik olmak maalesef çok önemli. Kendisine büyük başarılar diliyorum, istiyorum ki bu Fatih Terim ve Mustafa Denizli efsanevi hikayelerinden kurtulalım artık ve yeni çok başarılı antrenörler ortaya çıksın. Ancak eğer geçirdiği sürede hızlı aşama kaydedemezse bu Adnanlar onu da çatır çatır yer, zaten görünüş yeni bir Demirören tarzı yönetimin GS'de de ortaya çıkmaya başladığıdır.

Diğer taraftan, Sn. Denizli de BJK başında. Akşam maç var. Şimdi bakıyorum herkes BJK rahat alır diyor. Bende bekleyelim görelim diyorum. Bjk iki ileri, bir geri devam eder yoluna diğer takımlar kötü performanslarına devam ettikçe yarışın içinde olur. Ama ilk göreve geldiği zaman kendisine inancım olsa da, şu anda oynattığı futbol, oyuna beklentilerimiz doğrultusunda katamadıkları ile ömrü klüpte çok uzun sürmez gibime geliyor. 26. haftayo görecez diyorum, bu sezon biter, kesin devam ederiz Denizli ile, seneye 12. hafta civarı başka antrenör gelir, bu başkan olduğu sürede gerçi zaten bize şampiyonluk hiç gelmez.

Hiç yorum yok: