18 Mayıs 2009

galatasaray - gençlerbirliği

hazır pazar maça gitmişken izlenimlerimi de burada paylaşmak istedim. kapalının önüne 1,5 m. yüksekliğinde çift cam çekmişler. camın arkasından izledik maçı en ön sırada olduğumuz için. seneye de burada kalacağı düşünülürse bu camın en önden almak çok mantıklı değil. değişik bir hava vermiş tribüne. bir de cam sesin bir bölümünü bize iade ettiği için acaip çok sesimiz geliyormuş gibi oluyor, kendi kendimize motive oluyoruz. ama tabi bu arada sahaya daha az ses gidiyor orası ayrı. maça gelirsek bombok bir maç, en azından yendik de kimse takıma hocaya küfür falan etmedi. ben anlamıyorum bu galatasaray seyircisini zaten. ne kadar kolay unutuyorlar herşeyi. sen eğer 9 sene sonra 17 mayıs gibi bir tarihi kutlayabiliyorsan bunun pay sahiplerinden biri bülent korkmaz bir diğeri de hasan şaştır. nasıl küfür ve ıslık olabiliyor şaşıyorum. babanız evde istemediğiniz karar verince ıslıklıyor musunuz?

herneyse. seneye adnan sezgin giderse daha çok konsantre olabiliriz takıma yoksa gerisi hikaye. önemli olan tribün benim açımdan. bu yamyamlar olmadan seneye numaralı gibi bir kapalı mı olacak yoksa kendi liderlerini kendi arasından çıkaran dinamik bir kapalı mı? hep beraber göreceğiz.

Hiç yorum yok: