17 Ocak 2010

hurriyet

hakkaten pes

hurriyet okumayı 5-6 ay once temelli biraktim. zaten evde gazete okumaya vaktim olmuyor, olsa da bir zamandır haberturk alınıyor eve. hurriyeti internette gün içinde manşetlere bakmak için kullanırdım. ama son 1 senedir galatasaray aleyhinde o kadar saçma sapan haberlerle düşmanlığını belgeledi ki, artık mide bulantısı ve sinir yapıyor diye komple sildim bookmarklardan. doğan yayın grubunun tüm gazeteleri diyemem ama ercan saatçiyi sporun başına getiren bir hurriyet nereden baksan 10 senelik bir okurunu daha kaybetmiştir, bilgisine.

şu yukarıdaki haberi nasıl bir kafa yazıyor o da ayrı. sağlık, tıp bilmem ne hak getire. o hakan ünsal da zaten hiçbir zaman galatasaraylı'ya benzemezdi ama efsane kadronun küçük hakanı olarak sevildi bizce bir dönem. dönüşü, gidişi, sonraki beyanatları, maç yorumlarında satır arası kustuğu kin derken o defteri de kapattık. ntv'deki programda sergen daha büyük galatasaraylı benim için. en azından oynadığı dönemde hakkını daha fazla vermiştir.

baros'un pes yazısına kontra yazı da buradan gelsin.
aceto'nun ellerine sağlık

Hiç yorum yok: