7 Ağustos 2009

estonya

estonya takımı çıkmış, levadia. gidilir mi diye baktık, 500$ yazıyor direk uçuş, helsinkiden geçicem desen 400$. pahalı olur. gruba kalalım sonra gideriz dedik.

aggressione'ye sesleniyorum buradan. daha çok sahip çıksın, hem bloga hem bana, yoksa bir gelecek ben kontrolü kaybetmiş falan. ince işlere çok uzağım çok...

bu yazıyı tarihe not düşmek için yazıyorum. sonra başıma gelecek kötü şeylerin başlamaması için verdiğim çabayı unutmayayım diye.

dünkü netanya maçını yorumlamak istiyorum. takım gerçekten farklı top oynuyor, çok paslı falan. ardaya büyük kaptan diye bağırmak zorluyor, ama zamanla alışırız heralde. keita mest etti, 1 vole 2 taklayla. tebrikler haldun. linderoth ne kadar süper bir insan olduğunu dün gösterdi bugün menisküs dediler, uzunca süre yine yok. nedir bu talihsizlik? kabus başladı mı nedir?

sivas'a çıkan shaktarın ukraynalı ponpon kızlarını sivasa giden yolda yapacakları istanbul aktarsamında aggressioneyle birlikte çiceklerle beraber karşılamak dileğiyle...


Hiç yorum yok: